Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: oakpath
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51264
Постинги: 20
Коментари: 51
Гласове: 248
Постинг
20.08.2007 00:15 - Back again! =P
Автор: oakpath Категория: Лични дневници   
Прочетен: 699 Коментари: 1 Гласове:
0



Задължителната седмица почивка с баба и дядо приключи. Ходихме малко из Габровския балкан ( в едно село наречено Кметовци ), Етъра. Трявна..... После се върнахме за една вечер и веднага отпрашихме за Варна. Там беше хубаво, не бяхме на хотел а при едно приятелско семейство с чиито деца аз много добре се разбирам =). Много ми хареса даже. Па и си пийнах коктейли на плажа в един доста хубав клуб, какво повече да искам? =D


image

Етъра, странно защо го помнех различен, по-хубав...


image

Кметсвото на Трявна, впечетляващо добре поддържано е! =)


image

Пак Трявна, и какви облаци имапе само! Страхотни.

Но най си е хубаво у Здравеца! =D Та днес веднага щом пристигнах, изкъпах се и още преди да направя каквото и да е било Дидко дойде да ме викне. Много ме зарадва... един такъв черен и ухилен, ама много черен! Е все пак две седмици седя на море, бяхме му забравили физиономийката вече. Та излязохме ние и отидохме да изненадаме Миренка, направо си беше две в едно: и Дидко и Еди. И по-късно Ванка и Руми допълниха състава. И прайхме каквото винаги, седяхме хилихме се и се снимахме, ама честно казано, след седмица без това, ми се струваше много приятно, повече от обикновенно.

image 

image


Така започна финалната права на това лято, което хич ама въобще не ми се иска да свършва  =(.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. braindamage - гушкам си зиленкоту Еди!
20.08.2007 00:48
няма да свърши, хъни.
лично ще се погрижа това да не стане.
Супер М слага маската на мики маус и влиза в действие! ^^
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930